4de editie 2010

De volgende editie van Cultuurkuren vindt plaats in het Concertgebouw op zondag 16 mei 2010.  De infobeurs is te bezoeken vanaf 14.00u en blijft doorlopend open tot 18.00u.  Vanaf 14.30u tot 18.30u vinden ook optredens plaats in de grote concertzaal.  Na een korte onderbreking vangt om 19.00u het 2de deel van de optredens aan.  De start van het laatste optreden is om 20.00u.

INFOBEURS
27 Verenigingen schreven zich in met een infostand:
CD Dance Factory, Eleftheria Paralias, Feestcomité St-Jozef, Koninklijke Heemkundige Kring Maurits Van Coppenolle, Jongerenkoor Idoena, Jongerenkoor Malodie, Kantklosclub Ver-Assebroek, KVLV St-Andries, KVLV St-Kruis, Kunstkring Iris, Multiccomputerclub Brugge, Nederlands Klassiek Verbond, Numismatica Brugge & Het Vrije, Scrabbleclub Die Score, Stad Brugge-Dienst Cultuur, S-wan, Spellenclub, Hof van Watervliet, Universiteit Derde Leeftijd, Vereniging van West-Vlaamse Schrijvers, Vereniging voor Ecologische Leef- en Teeltwijze, Vlaams Verbond voor Gepensioneerden, Vlaamse Vereniging voor Familiekunde, Vlaamse Volksbeweging, Volkskunde West-Vlaanderen, Volkssterrenwacht Beisbroek, Vrienden van de Musea Brugge en Ziekenzorg.

OPTREDENS
7 Verenigingen zullen een optreden verzorgen:
CD Dance Factory, Dansgroep Aglaja, Folkwave Tamlin, Jongerenkoor Idoena, Jongerenkoor Malodie, Theater Melanie en het Thebaans Ensemble Intrada.

Voorzitter Tony Willems en secretaris Boudewijn Van Vlaenderen verstrekken de nodige info.

Om een vlotte organisatie te verkrijgen werden alle deelnemende verenigingen uitgenodigd naar een informatievergadering op zaterdag-morgen 23 januari.  De afgevaardigden van de verschillende deelnemende verenigingen kregen er van voorzitter Tony Willems en secretaris Boudewijn Van Vlaenderen allerlei nuttige info en konden tevens hun wensen en verlangens kenbaar maken.
Meteen de start voor een veelbelovende 4de editie.