Voorbije edities

toewijziging en opbouw van de infostand                                                                                     foto's: B. Becue

Cultuurkuren werd voor het eerst ingericht in 2004.  Toen namen 21 verenigingen deel met een informatiestand en 11 verenigingen traden op.

verschillende infostanden en belangstelling vanwege Burgemeester P. Moenaert                             foto's: B. Becue

Voor de 2de editie in 2006 schreven 26 verenigingen zich in voor een infostand en 15 verenigingen voor een optreden.

muzikale optredens                                                                                                                     foto's:B. Becue

Bij de organisatie van de 3de editie in 2008 diende zelfs een embargo doorgevoerd.  Niet minder dan 35 verenigingen hadden belangstelling voor een infostand maar wegens plaatsgebrek in het Concertgebouw konden slechts 29 verenigingen toegelaten worden.  Daarnaast gaven 12 verenigingen het beste van zich zelf op de scene.

muzikale optredens en dans                                                                                                      foto's: B. Becue